Baju Kurung Siap Batik Azidah Xilia

 

iklan-20-9-16

Baju Kurung Xilia Batik

Nak kongsi cerita,
Baju Kurung yang ini elok saya
kongsikan untuk sis.

Sis continue baca ya sebab
mesti sis akan SUKA.

Dan kalau tak tahan nafsu
mungkin akan dapat penyakit
macam saya hehehe.

Baru beberapa hari yang
lepas saya beli baju kurung
batik ni ( Material memang OHSEM ).

Dia punya jaminan, promosi dia
buat saya sendiri cair nak
beli sekali 2 pasang.

Satu nak pakai untuk kerja,
satu lagi nak pakai malaram
untuk ke kenduri kahwin.

 

TERKEJUT saya. Rasa nak marah pun ada

kurung-pahang-xb007-3

Bila dah sampai parcel,
memang tak sabar nak buka.

Sekali saya buka bungkusan
postage, TERKEJUT saya.

Rasa nak marah pun ada.
Sebab didalamnya ada perfume
wangian.

Dengan pantas saya ambil handphone,
tanya Azidah Collection.
“Adik, adik hantar kat akak ni
salah parcel nie”.
“Akak order 2 pasang, awat ada
sampai perfume wangi , siap ada
2 pulak tu”.

Azidah Collection jawab,
“Akak, akak lupa ler tuu. setiap
pembelian Batik Xilia kami hadiahkan
perfume wangi atau instant shawl,
Akak pilih perfume”.

Saya terdiam , dalam hati berkata
kenapa boleh lupa.

Terus saya cakap,
“Terima kasih yer dik, akak mintak
maaf sebab salah sangka”.

Azidah collection jawab,
“Its ok akak, rezeki akak
dapat PERCUMA perfume”.
(Touching and happy sungguh dengan service
yang dibagi pada saya)

Perfume wangi ini halal.
Wangian dia tahan selama 12 jam.

Ada jaminan wang dikembalikan
sekiranya material baju kurung
batik Xilia dia kecut, atau
susah nak iron.

Sekarang,
Sis kalau nak cuba baju kurung ni
dan pakai wangian dier ni, sis
WhatsApp no ni,

InshaAllah akan diberikan pilihan
yang terbaik.

Memang puas hati dan berbaloi.
Harga sis servey lah sendiri ya,
sebab ada 7 corak yang cantik-cantik

di Link Web SINI.

Harga ?.
Harga kena dengan kualiti kain nyer.
Harga JAMIN mampu milik sebab
semuanya boleh dapat dengan
harga RM149 sahaja.

Yang lain dorang bereskan
termasuk pos laju.

Suami saya puji bila saya
pakai baju kurung batik ni.

Dulu tak puji pun, sekarang
asyik puji jerrr.

Sis nilai lah !
jangan marah aaaa…
saya promote sebab saya puas hati

WhatsApp +60177850858
PERCUMA perfume wangian atau
PERCUMA instant shawl.

WhatsApp azi terus +60177850858

Related posts: